2011-03-15

"The Manson Family" skulle jag kalla en blodig porrfilm.. alla hade sex och man såg det ju också och det räkte ju inte med det, de hade det i blod och gud vet vad de sysslade med, så jag slog av.. försökte spola fram för att se ifall det hände någonting annat, men nej, bara en jävla massa sex, som alla andra filmer FÖRUTOM, just det, jag såg en annan film istället "Leap Year". Den ända filmen jag på länge sett som inte har någon sexscen med, jag var överlycklig. Plus att filmen var en av de bästa jag sett på länge, gud vad jag tyckte om den, förväntade mig en skitfilm, men jösses vad den var bra. Så den rekomenderar jag!

Nu är jag så trött så jag måste lägga mig och sova. Tur jag har Live så jag vet vad som hände på BB igår och slipper se programmet idag, moahaha.



Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar