2011-04-12


Hej på er, hoppas er dag har vart bra, det har min, tills jag var påväg hem. Jag kan säga er att detta var det äckligaste jag vart med om i hela mitt liv. Vi gick på bussen, jag och Ericka, så sitter vi där helt lugnt och fint, plötsligt kommer det in en alkis och han har precis innan han gick på bussen kissat på sig och vad ska man säga om det? Jo det stank så vidrigt så folk typ flydde av bussen, Ericka och jag sprutade parfym över hela oss och andades in. Jag kan säga er att hade han vart ett säte närmare så hade jag spytt. Jag fick spykänslan flera gånger och fick koncentera mig på att inte spy. Alltså ni förstår inte, tror han hade kissat ner sig själv flera gånger och låtit det torka, det var rent utsagt förjävligt. Usch, tänker inte riskera att sätta mig i hans kiss så ska hedanefter STÅ!


Så ja det var min eftermiddag. Eller ja, det har inte hänt så mycket annat. Hoppas ni fick det lite trevligare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar