2011-04-28


Idag var det sol igen, kalas! Svettas lite, alltid bra för kroppen haha. Jag har köpt en BH idag, en såndär utan band och gudarna ska veta hur lycklig jag är att jag hittade den, jag är så nöjd att jag spricker. En vanlig svart på Lindex 99kr. Ingen big deal!

Sen tänkte jag säga er mina kära vänner att jag idag fick reda på att jag ska få jobba som funktionär (säkerhet) på peace and love, vilket innebär att jag (troligtvis) ska på Peace and Love i sommar och hur nice är inte det okså? Kalasdag. Jag är så taggad på allt just nu att jag spricker haha. Imorgon är det ju "Campus 48h" på frimurarholmen här i stan och det är jag sjukt taggad på också.

Men nu tänkte jag sluta skriva för snart kommer min bror in och jag ska se "Dumma mej" med honom, den verkar ball! Hejrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar