2011-05-21



Heeellu, igårkväll var awesome. Det var god dricka, trevligt folk och skön musik. Bäst var väl "fest i hela huset" just för att den är så fruktansvärt dålig egentligen haha. Det dansades, skrattades, ramlades, gräts .. ja vad mer kan man begära hahaa, kul var det i alla fall, jag höll mig till de 3 förstnämnda..
Simon kom i alla fall och möte mig halv fyra på morgonen så fick jag en kebabtallrik utav honom som jag satte mig i en busskur och åt (det blåste så kallt utanför), sen var det bara hem och sova.



Vaknade runt 11 idag så har varit/är rätt trött, men Simon och jag åkte iväg till Pappa en sväng på eftermiddagen och åt palt, vilket var supergott. Fick övningsköra ett par gånger också, vilket var ganska behövligt haha. Kul var det i alla fall.

Nu blir det filmmys. Så ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar