2011-05-17



Hellu, igår orkade jag inte skriva, jag var för trött helt enkelt. Mådde så illa natten innan så kunde inte sova, men slutklagat. Idag var det nationella i matematik B, sen säger vi inget mer om det hahah, det gick sämst, men jag är sämst på matematk, och jag lider inte utav det. Sen var det typ dagen, eller just ja, Ericka, jag och Emma W gjorde en fin låt, ifall den kommer upp någonstans länkar jag hah, för jag har inte den på mobilen.

I alla fall då jag kom hem var det superdåligt väder, så jag puttsade fönster och så blev det nya gardiner och en ny kudde på mitt rum. Sånt man gör då det regnar helt enkelt.

Kanske blir att cykla iväg till Emelie J nu med Ericka, får se, det regnar ju fortfarande.. och så börjar jag åtta imorgon, aja. I alla fall, ha det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar