2011-05-07

Igårkväll var en helt sjukt rolig kväll. Det shottades och åts kladdkaka med en massa bra musik. Haha efteråt då vi var påväg till Strömpis så råkade jag självklart trampa i hundbajs, jag är nog den ända som lyckas. Så självklart var vi tvugna att gå tillbaka hem för att byta skor. Så det gjorde vi!
Kvällen spenderades sen som sagt på Strömpis, skitkul med massa bra musik och konstiga människor haha. Sen fick jag gå hem och mysa med Simon.

Idag så vaknade vi väl runt elva eller något, mådde faktiskt bra, tog vätskeersättning igår så kanske därför .. I alla fall så gick vi upp på stan, åt en korv, träffade hans vän, hyrde en film och jag köpte denna oerhört goda kexchoklad. Jag hoppas de börjar sälja dem permanent i alla affärer, så sjukt god är den! Ni borde testa..

I alla fall så ska vi strax laga lite chilikyckling sen bara mysa och ta det lugnt ikväll. Så ha en bra kväll med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar