2011-05-25


Onsdag idag, fortfarande inte mitten i veckan för mig, men vi säger väl så. Skolan idag var rätt okej faktiskt, jag och Ericka lyckades få ihop ett par riktigt snygga diagram på matematiken samt att vi hade dubbelidrott där vi skulle gå, paddla och sen bygga ihop ex. tält. Det var helt ok. Sen for jag hem, tog en snabbdusch innan jag drog till USÖ där jag skulle vaccinera mig, jag ska säga er att det var ingen glad person där idag inte, nej nej, jag har finfina plåster i armväcken i alla fall haha. Ericka följde i alla fall med mig dit och efter det drog vi oss till Sallad inn där vi åt lite och hade det trevligt, blev ju sol efter ett tag.

Så nu har jag precis kommit hem och fixat lite inför imorgon och så. Blir snart att se "Greys Anatomi" sen blir det nog sova, för börjar 8 imorgon bitti. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar