2011-05-18

Skjut mig, jag är ju bara helt blåst. Eller en otursfågel. Satt där på badkarskanten, tänker för mig själv "å så skär du dig inte på benet nu, du ska ha shorts imorgon" och vad gör fanskapet (jag)? Jag skär mig naturligtvis, aj vad ont det gjorde också, så nu har jag ett fint plåster på benet, sexigt. Det svider som fan, usch. Aja, vilket världskatastrof liksom, ehm, nej!

Skolan var awesome, det var asbra redovisningar av dans och teater, speciellt teatern. Usch vad det var bra haha. Sen matematik där vi inte gjorde något.
Sen träffade jag Simon på stan ett par timmar i solen/kylan, blåste så förbannat jävla mycket idag, fy17.

A i alla fall, nu sitter jag och tittar på stackrarna i BB som ska äta äckelsaker, maskar och vad sjutton de får trycka i sig, usch. Sen blir det väl ganska tidigt ikväll, för börjar 8 imorgon bitti med ett gympapass typ.

Så ha en bra kväll och sov gott med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar