2011-07-15

Allt detta blev för mycket för mig och min kropp. Själva resan alltså. Visst det har vart en sjuhelvetes upplevelse, med både kul och tråkiga saker. Jag har velat dö av skratt ena stunden och andra bara dö. Men min kropp orka inte, i slutet hade jag bara feber, jag åt ingenting och jag kunde inte sova. Jag vart ett vrak. Så igår bestämde jag mig för att fara hem. Och nu idag 18.30 tog jag bussen från Åsele som ledde mig till Östersunds tågstation där jag sitter nu och väntar på tåget som snart ska komma, det avgår 23.19 och är framme i Örebro runt 09.00 tiden imorgon. Får se om jag får någon sömn, fått i mig en halv macka och en drickyoghurt i alla fall .. alltid något. I alla fall så ska jag börja packa ihop min dator nu så jag inte får kasta i den sen ha ha! Men nu kommer det i alla fall bli mer bloggande från mig och jag kommer att lägga upp fler bilder osvosv. Men ingen mer resa för mig inte. Nu blir det hem och vila upp mig och bli mig själv igen. Kommer sakna dom där uppe men de kommer snart ner igen!

Ha en bra natt med er, sov bäst/eller dansa loss ordentligt. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar