2011-10-27

Förlåt mina kära vänner för jag vart så usel på bloggfronten, men jag kan faktiskt skylla på att jag haft en hel del annat för mig. Har vart hemma runt halv fem, fem på dagarna. Fast det har vart riktigt härligt för jag har hela tiden haft saker att göra.
Som nu t.ex. så sitter jag och skriver på mitt tal till det muntliga Svenska nationella, har precis skrivit färdigt mitt PM så ska lämna in det imorgon. Har även kommit en bit på talet, cirka en tredjedel kanske. Och det är ganska bra för vi började med det idag och det är cirka 2 veckor kvar tills det ska hållas.

Imorgon blir det halloweenparty för hela slanten, ska försöka kasta upp lite bilder från det då och försöka bli lite mer aktiv här, kanske blir lättare då jag har lov? Eller så blir jag så slö haha!
Tänkte i alla fall bjuda på en äcklig halloweenbild strax på mig så ni får bli lite rädda haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar