2011-10-31

Jag är så fruktansvärt trött på att du inte kan säga vad du egentligen tycker. Vad är det som gör att du inte gör det? Är det en rädsla över att jag inte ska acceptera dig då? För att du tycker som du vill? Jag menar, jag säger ju hela tiden vad jag tycker och tänker och bryr mig inte ifall du gillar personen eller inte, för jag måste inte tycka om den du gillar och tvärtom.


Jag hör ofta från dig, "jag tycker inte om den" "och inte den" "eller den" osv, men sen så är du med den personen hur mycket som helst. Jag menar inte att man inte ska undvika personen i sig, det kan vara lite svårt, men då jag inte gillar någon och speciellt då jag hatar någon då skickar jag faktiskt inte hjärtan till den eller dylikt. Jag menar, ljuger du för personen eller för mig?
Jag vet inte ifall det går att lita på dig längre. Hur ska jag veta ifall du säger att du tycker om mig fast du egentligen inte gör det? Hur ska jag veta ifall du säger att du inte tycker om mig bakom min rygg, för jag menar, du skickar ju hjärtan till mig också? Alla vet samma sak som mig.

Du vet själv att jag blir inte ledsen när du säger vad du tycker, men jag vill fan inte att du ljuger bakom ryggen på mig. Jag vill inte heller att du ska vara med mig ifall du inte vill för du vet hur mycket jag gör för dig som jag istället hade kunnat göra för någon annan eller mig själv. Skärp dig. Jag har börjat få nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar