2011-11-15

Idag är ingen bra dag. Vaknade runt halv tre inatt och hade jättehög feber och kunde inte andas genom halsen eller näsan. Sen efter det så låg jag där i mardrömmar och halvsov fram till klockan 06.20, försökte ta mig upp ur sängen men min kropp vägrade. Så mamma sa åt mig att stanna hemma idag och så blev det. Sen har mitt huvud vart en enda röra idag, tänk att ni skulle fylla den med potatismos, ungefär så. Och mina öron värker som jag vet inte vad ..


I alla fall så ska jag försöka gå och lägga mig nu och se ifall det fungerar .. ska nämligen på möte imorgon med vår arbetsgivare kl 13.00 och då måste jag vara mitt vanliga latjo jag!

Återstår att se hur förjävligt min kropp mår imorgon .. ni som mår bra kan ju försöka sova lite extra åt mig så kanske jag blir frisk fortare hehe. Godnatt med er! :)

1 kommentar: