2011-11-17

Jahapp, då gör jag väl ett försök att få somna normalt. Har de tre senaste nätterna nämligen inte gjort det, eller första började bra sen vaknade jag och frös ihjäl, andra natten frös jag ihjäl direkt från början (jag hade mer kläder än ni kan tänka er = feberfrossa).. sen inatt, den värsta av de alla så kallsvettades jag, jag hade öppet fönster på vid gavel och ingen tröja eller inget täcke men ändå svettades jag = feber, men för in i helvete låt mig få sova denna natt då din cp feber! Dock så tror jag den gått över, har kännt mig helt okej i huvudet i dag :).

Så det jag tänkte säga till er vad godnatt, och ni lär ju inte höra av mig imorgon ifall jag inte fick sova för då lär jag vara så förbannad att jag bara sitter och skriker .. he he! GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar