2011-11-13

Titta vilken snygg örhängeshängare jag fick utav Lisa. Mycket bättre än den jag hade innan eftersom det fick plats fler örhängen, innan så hängde de på varandra haha!


I alla fall så har jag ju vart hos pappa i helgen och ja, där hade jag inte med min dator tyvärr. I alla fall så kan jag sumera helgen i korthet. Fredag - kulturnatten. Lördag - marieberg, fira pappa och frimis med Louise. Och sen idag söndag, då har jag först vaknat hos pappa, sen åkt till mamma där jag senare var iväg på teater med Samuel "Sagor, saft och soft musik", lite inpso till mitt projektarbete. Middagen serverades på "Mamma Mia Pizzeria" tillsammans med mamma. Och nu har ni mig sittandes här. Kanske duscha snart, vet inte om jag orkar haha!

Hoppas ni haft en kalasbra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar