2011-11-14

Tjena läckerbitar!
Jag har här ett riktigt bra tips till er som färgar håret, speciellt ni med rött hår (som jag) .. denna produkt som ni ser ovan Revlon - Nutri Colour Creme #600 är nog den bästa produkt du kan finna till färgat hår. Rött hår kan lätt tappa färgen, känner i alla fall jag och då brukar jag ta denna hårinpackning en gång i veckan á la 3minuter och efter att jag har duschat så vips, min härliga röda hårfärg är tillbaka. Plus att håret blir ni vet sådär fruktansvärt härligt utav denna eftersom det är en inpackning. Så är ni trött på att få färga håret hela, hela tiden pga. det ser trisst ut, testa först denna innan ni färgar, så slipper det slita så mycket på håret!
Ca. 200kr, finns på utvalda frisörsalonger. I Örebro finns det på Bellbox på Marieberg.

2 kommentarer:

  1. snodde du izze's eller skaffade du egen? ;)

    SvaraRadera
  2. haha egen, issas vågar då inte jag röra .....! :D det är = döden!

    SvaraRadera