2012-01-07

Hej på er! Har vart hos Simon ett par dagar därför jag inte vart allt för aktiv i bloggen. Ni skulle bara veta allt sjukt jag vart med om denna vecka, haha jag kan inte ens förklara allt.
I måndags så for jag av vägen då jag var ute och övningskörde med mamma. Bilen mosade ett par brevlådor som vi två dagar senare var och monterade upp nya (oroa er inte, de som bodde där är medvetna om att vi hade kört in i dem..). Och inte bara det att vi monterade upp nya, ne, det var en sjujävla snöstorm och vi hade inga lampor (vi stod där i mörkret) ja, jag säger inte så mycket mer än att det har vart en händelserik vecka.

Plus att det slutade med att idag fick jag sålt min telefon, yes, yes och åter yes. Så slipper den ligga hemma här och damma..

Nu ska jag se Andra Avenyn! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar