2011-05-12



Dagen började med att jag inte har sovit en sekund inatt, har mest hallucinerat, alltså jag har "hört" röster och så, jag var så trött så jag fick för mig att jag gjorde det. Och då undrar ni varför jag inte sov? Jag ska säga er att jag försökte, men det gick inte..

Började i alla fall skoldagen med Nationella proven i Engelska B hör/läs från 8.20-10.45 .. det gick ju som det gick, det var jättesvårt. Men hoppas i alla fall på ett G!
Jag vet inte vad jag ska säga om resten av dagen.. den har bara vart en pina, jag har aldrig mått såhär dåligt som jag har gjort. Jag satt hela sblockslektionen och fokuserade på att inte svimma eller kräkas. Så den var ju givande, kommer knappt ihåg att jag satt där .. och jag ville inte åka hem för jag ville inte ta bussen själv så jag satt och led igenom lektionen och väntade på att alla skulle sluta, tillslut fick jag en bussvän, Sara. Så det var bra!

Nu sitter jag i alla fall i soffan hemma hos pappa och mår lite illa för mig själv och ser lite på "semesterduellen" det är faktiskt ganska roande.
Hoppas i alla fall ni haft en bättre dag än jag haha. Imorgon är jag ledig så då ska jag BARA sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar