2011-05-13

Idag var jag ledig, gud vad skönt ska jag säga er, för egentligen skulle jag bara haft idrott och med tanke på att jag inte är frisk än så vet jag inte om jag hade kunnat haft det. Så är glad att jag inte behövde sjukanmäla mig.
Jag sov till 12, det behövde jag verkligen. Sen kom Simon. Dessa örhängen är förresten nya, köpte dem igår på Guldfynd, funderat på det ett tag men har bara inte vart iväg och gjort det men igår gick jag iväg. Dessutom äkta silver vilket jag behöver för att slippa behöva ta av dem efter 20minuter typ. Men de är så söta tycker jag!

Nu sitter i alla fall Simon bredvid mig i soffan och vi ska snart se Talang sen efter det "... och så kom polly", vi har inte så mycket andra ideer för oss. Synd, för skulle vilja njuta av vädret, menmen, hans idkort har gått ut så vi kan inte gå ut :(.

Ni får ha en bra kväll i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar