2011-05-14



Hejsan på er, lördag idag och jättesoligt. Vaknat flera ggr på morgonen pga helt sjuka drömmar, i en dröm så var det först en mördare sen så gick jag upp på toaletten då jag sen somnade om och fortsatte i drömmen så var det en helt annan mördare och den som mördat tidigare var nu med och hjälpte till att ha ihjäl den nye mördaren. Ah, ni förstår, helt sjukt. Så då jag var trött på detta drömmande så väckte jag Simon. Skulle upp på stan och kolla efter en bikinitopp men den fanns inte kvar i min storlek för ovanlighetensskull så vi drog oss till "Barbegue village" istället och åt lunch. Kycklingkebabtallrik, sjukt god.
Efter det handlade vi lite inför maten ikväll och hyrde två filmer "18-years old and virgin" som jag ska säga er att det var den dåligaste filmen jag någonsin sett tror jag.. usch. Sen hyrde vi en annan som jag inte minns vad den heter, en skräckfilm, så den ska vi se senare ikväll då det har blivit mörkt..uuuuhu!

Nu har vi inte så mycket för oss, han rakar sig och jag bloggar. Får se vad vi hittar på senare ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar